Svar till Cajsa

Cajsa:
Jag har precis börjat läsa din blogg och tycker den är riktigt mysig men jag undrar en sak bara om det är okej att fråga?^^ Hur är det att vara ung mamma och gammal var du när du blev mamma?:) Jag tycker du och din kille är starka som klarar av att vara föräldrar och jag hoppas att det kommer gå jätte bra för er i framtiden också:D

Svar:
Vad roligt att du gillar min blogg, vad glad jag blir :) Och självklart är det okej att fråga!
Det är jätte mysigt att vara ung mamma, jag tycker bara att det är positivt att jag och S är unga!
Jag blev gravid som 16åring men födde min son när jag var nyss 17år fyllda :)
Tack så jätte mycket :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0