Svar till anonym

Anonym: Tycker du att det är fel att välja kejsarsnitt när man kan föda vanligt?

Svar: En sån fråga kan inte jag svara på vad som är rätt eller fel, för jag tror inte att det finns något "rätt eller fel" i den frågan, det är ju helt upp till den som är gravid hur den känner. Kanske är man jätte jätte rädd för att föda vaginalt och därför bokar kejsarsnitt eller något annat. Det är inte något som jag kan stå och svara på, jag själv skulle hellre fött vaginalt för att det är den naturliga vägen, men om barnet eller jag skulle fara illa vid så självklart skulle jag gjort kejsarsnitt för att vi skulle må bra!

Kommentarer
Cajsa

Jag har precis börjat läsa din blogg och tycker den är riktigt mysig men jag undrar en sak bara om det är okej att fråga?^^ Hur är det att vara ung mamma och gammal var du när du blev mamma?:) Jag tycker du och din kille är starka som klarar av att vara föräldrar och jag hoppas att det kommer gå jätte bra för er i framtiden också:D

2009-08-23 13:52:44
URL: http://passionsredlips.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0