Sötisen vår sover

Neo har somnat nu, i vagnen jämte mej :) S sitter där uppe och spelar Wii eller något skulle ja tro, vi har precis kollat på friidrott med Mamma&Pappa. Neo har sin nya pyjamas på sej - Prince Charming, från Cubus, älskar deras kläder, både till barn och till oss andra :p hehe.
Imorgon ska vi till sjukhuset med Neo, vi ska till allergi mottagningen och göra lite tester och kolla på hans eksem, och innan det ska vi handla och en annan sak, som ni inte får veta, inte än iaf :) vet inte om ja skriver ut de på bloggen över huvudtaget, eftersom folk är snåla med att komentera nu, bara snokar i min blogg, så varför skriva ut vår hemlis då? hmm, ne! kanske!

Vi ska snart gå och lägga oss, klockan är 21.35, men jag är ändå trött och vi ska upp i tid imorgon bitti.
Ni får ha en skön kväll. Kraoomään / Mamma Erica, Stolta Mamma Erica!


Den lilla familjen :) Jag älskar oss! ♥


Du är den finaste mamma & pappa någonsin sett, vår lille hjärta! ♥

Kommentarer
Denise - Emilias mamma

joo skriv ut din hemlis, blir ju nyfiken ju :D haha! o nej jag tkr verkligen inte att du ska sluta blogg, gillar din blogg :D

2009-08-19 23:08:51
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0