Sockerkaka

Nu står det sockerkaka i ugnen, och jag har tagit lite bilder som jag slänger in ikväll kanske ! Som ni säkert förstår så handlar ju allting i min blogg om att jag måste ha tid till att blogga, och det har jag när jag gjort det som behövs göra hemma så som tvätta, städa, diska, laga mat, vika tvätt osv.. allt detta ska göras när Neo sover eller vid ett tillfälle då Simon har han eller så fixar Simon det och jag tar hand om lillprinsen, you get it? :) Så bloggen kommer efter dessa sysslor och när lillen sover, för på hans vaken tid vill jag umgås med honom hela tiden, om inte då Simon har han en stund eller min bror, så sitter jag kanske här eller fixa med fotton på Neo :)

Juste, jag älskar ju att baka, som folk kanske inte vet?
Har ni något förslag på något riktigt gott som vi kan baka? - jag har dålig fantasi, kanske ni visste? :) haha
Bilder på kakan kommer in senare :D

Pusssen på er :* / MamaE.

Kommentarer
frida- vincents mamma <3

du kan baka sockerkaka, sen så delar du den i mitten, asså så du får lock så slänger lägger du i smör där så blir den inte så torr det är as gott :D, förstår du hur jag menar?

2009-08-15 14:54:32
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0