Skräck-film

Uuuhh, man ryser ju i hela kroppen, ja sätter mej här en stund, vågar inte kolla :O haha, är ja feg eller vad? tss.
Vad tycker ni om för sorts filmer? - själv gillar jag inte skräck!

Neo ligger och sover i sin vagn här nu jämte mej, vi kollar nämligen på skräckisen här nere med min moder och lillebroder ;) mamma ville inte se den men efter massa tjat från min bror så fick hon la gå med på det, haha :) så nu sitter hon väl och skakar, haha ne :D jag som är såå mörkrädd ska inte kolla för mycket, då väcker jag simon stup i kvarten varje natt i ett halvår så rädd ja blir! så ja stannar vid datan ett tag till :p hehe. Min gosse ligger och sover så sötttt, älskar honom mer än något annat ♥ Du är det bästa vi har, Neo bebiiiis!

Klockan är ganska mycket, och jag sitter här och gäspar för fullt, trött tröötttt..
Men får hålla mig vaken ett tag till, för jag och simon ska som sagt ha en myskväll men nu blir det en "mys-natt" istället, prata lite, vilket behövs nu, snart börjar skolan och vi har inte tid så mycket för varandra, vi har mycket att prata om, och bara vara hos varandra nu innan det blir dags för skola osv.. ush, ja kommer sakna han så mycket  :( fast att han kommer vara hemma på nätterna och så.. men ändå, det är inte samma sak som att ha han nära oss hela dagarna, nej vi kommer sakna pappsen, eller hur Neo? hehe :)<3

Nu ska jag fixa lite med designen, och läsa lite bloggar. tjaotjao & godnatt på er people <3
/ MAMMA ERICA - STOLT!

Kommentarer
Erika - Miliam och Miltons mamma <3

Håller med dig om det där när skolan börjar. Kommer bli så tomt. Tur att det "snart" är lov igen;)

Men vet du vad jag tycker ? Jag tycker att vi kan umgås medans killarna är i skolan så vi med får något gjort och inte bara sitter och ruttnar hemma :)



Sv: Japp jag ansöker senare, när jag kommer hem ;P

2009-08-14 13:58:21
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0