Mamma blogg

Detta är en mamma-blogg och dom som känner för att läsa min blogg, dom läser det jag skriver, dom som inte vill läsa den dom behöver inte läsa, och vill ni komentera så elaka saker som ni gör, visst slösa er tid på det, men vet ni vad? jag bryr mej inte ett skit om vad som sägs eller skrivs, för detta är en blogg om mig som ung mamma till min son, så är det bara! mitt liv är min Neo och min Simon, så är det brara. <3

Jag bara skrattar åt er anonyma, ni trycker inte ner mig med era fula komentarer, tycker bara synd om er som slösar tid på såna tråkiga saker som att läsa bloggar som man tycker är tråkiga :D jag bryr mig inte om vad ni tycker, utan fortsätter skriva som jag gör :)

eller, vill alla att jag sätta lås? det är lugnt för mig, skriv vad ni tycker nu ni läsare??

jag har många trevliga läsare som jag hoppas svarar på detta.. :)
jag sätter lås om ingen svarar, så jag hoppas ni svarar för jag vill verkligen ha bloggen öppen :D!

Kommentarer
mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

ska jag vara helt ärlig så vet jag inte.

Har sagt till honom miljontals gånger att sluta tänka och slösa en massa energi på sina föräldrar!.

Men lyssnar han?, neee!

Han är rädd för sina föräldrar och han har visat klart och tydligt att han bryr sig om vad hans mamma tycker och tänker.

han skiter alltså helldre i vad jag känner..



Frågade honom för någon dag sen ifall han och jag kunde flytta ihop lite tidigare än planerat, för han fyller 18år till hösten.

Då kommer han med " jag får inte för mamma".

Men hallå eller?, han är 18år i höst.. och då får han bestäma själv, eller hur?!

Men han vågar inte gå emot föräldrarna för då skickar de polis, social m.m på mig! Som om de vore olagligt att bo med sin tjej och barn.



Knäpp familj..

Men ändå står jag ut med Niklas, och älskar honom.

2009-08-08 21:38:39
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Just därför har vi inte avslöjat graviditeten än, för vi vet vikket helvete de kommer bli igen.

Vi vill båda slippa socialen och polis skit!



Niklas lyder sina föräldrar (för mycket) bara för att få träffa mig, och umgås med sin son.

Missar han en träning eller en skoldag i skolan så får han inte se mig utav hans föräldrar!

Nu kanske du tänker, men äsch.. han kan väll komma även om de förbjuder honom.

Men vet du vad som händer ifall han sticker till mig utan lov?

Jo, då är det poliser utanför mig som möter upp honom! :S

Sen nästa dag får jag social-anmälan om att jag tvingat honom hem till mig! OMG lixsom!

Niklas vill skydda mig och william från dem, de är därför han rövslickar dem! Och det är därför jag blir galen.

Vill att han själv ska kunna få bestämma nått och inte alltid fråga om lov, och behöva vara rädd för att få skit för det!

2009-08-08 21:57:13
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
jenny, - 17 år och gravid ♡

onödigt att folk ska hålla på så. men jag tycker absolut inte att du ska sätta lås på bloggen :) det ska bara inte behövas.

2009-08-09 00:14:00
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
Erika från bdb eller va man ska säga :P

Nej sätt inte lås, tycker om att läsa din blogg. =)

2009-08-09 02:37:03
Emelie

Strunta i alla omogna människor som inte har något bättre för sig än kritisera andra. Var stolt över dig själv och fortsätt ha en öppen blogg.

2009-08-09 09:34:39
URL: http://tussebus.blogg.se/
Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Skit i såna personer.. Du vet vad det gäller.. AVUNDSJUKA!!Unga mammor är bäst, så är det bara ;).



Jag har en privat fråga till dig. Ställer inte den här eftersom den är hemlig :D

2009-08-09 11:08:47
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Anonym

Sätt inte lås :) Bry dig inte om idioterna. Men alltså, om du nu inte bryr dig, varför ens lägga upp skiten och skriva om det? Då visar du dom som håller på att du bryr dig lite i alla fall.. Så, lägg inte upp det, då får dom som dom vill ..

2009-08-09 13:02:49
stina

Nej, inte lås! :( , då kan ja ju inte läsa din underbara blogg :o

2009-08-09 18:19:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0