Liten liten mört..

Det ända vi fick på kroken idag var en liten ful mört, men då måste ju käka dom med. Den släppte vi i och gick hem till min mormor och morfar, där hämtade pappa oss - kortfattat om fiske turen, orkar inte skriva mer än så!

Har ni några frågor så bara ställ dom? :)

Min mormor ringde förresten för någon dag sedan (hon jobbar på dagis) och sa att dom hade haft möte med hennes chef om det här med Svininfluensan. uuuh, jag ryser bara jag skriver ordet. Men iaf, så sa hon att det är ingen fara att gå till öppna förskolan osv i höst för att denna influensa är som vilken influensa som helst bara det att den spridit sig fort genom hela världen + att det är efterföljderna som kan bli farliga, tex. lunginflammation osv.. och det är ju farligt att få det även om du inte har influensan. Men jag är lite skeptisk fortfarande.. håller mig helst därifrån iaf någon/några månader till. Men man kan ju få det bara genom luften, så frågan är om man verkligen ska stänga in sig? Hjälper det verkligen? Sedan hörde jag på radion (Nyheterna) att det vaccinet som kommer till sverige nästa månad inte är godkännt! Hmmm, tror inte jag tar detta vaccin. Ska ni göra det?

Jaja, nog om sjukdommar för tillfället, jag blir ju rädd!
Ska fixa min header ikväll när Neo har somnat, den ser ju förskräcklig ut (ursäkta) haha!
Ni får stå ut med den ett tag till :/
Det blir även fler bilder ikväll.

Handlar lista till Torsdag:
Bad olja
Våtservetter
Tvättservetter
Jeans-tights
Tröja (om ekonomin tillåter)

Säkert någonting mer, som jag inte kommer ihåg nu.. haha

Ni får ha en skön kväll. Hörs!
- Missa inte Familjen Annorlunda ikväll på Tv4 tror jag det går.
/ MamaE!


Kommentarer
Matilda - kampen ur en fobi

Neo var ett väldigt vackert namn!



Jag har inget exakt svar på kommentaren på min blogg, jag har levt med spyfobi så länge jag kan minnas. Jag har tidigare skrivit inlägg om hur jag redan på förskolan upptäckte att jag mådde dåligt och det var troligtvis då som min spyfobi började växa fram.

2009-08-24 18:33:52
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0