Kvatersfest

Tjaaaao.
Det är lördag & det är kvatersfest, grannarna i kvarteret samlas & grillar, snackar och lite så :) Trevligt tycker jag.
Så några av grannarna ska in till oss innan vi drar ut till dom andra.
Neo vaknade klockan 8.00 imorse, vi låg kvar i sängen och gosade alla 3 tills halv 9, då steg vi upp, gjorde välling till lillen och började städa, diska och allt. hehe, måste ju ha fin tills grannarna kommer. Mamma&Pappa stack och handlade, dom handlade även lite till mig så jag slapp dra till affären nu, för jag matade Neo plutten!
Nu ska ja kila igen.

Jag uppdaterar inte lika ofta, för folk är snåla med komentarer, kommer inte blogga så mycket förränns ni komenterar.
Och ja, jag skriver för att vi ska kunna läsa detta sedan när vi blir äldre och för att Neo ska kunna läsa!
MEN, är ni inne på min blogg och läser, så kan ni lika bra slänga in en snäll komentar tycker jag :)
För så brukar jag göra när jag läser andras bloggar, eller vad säger ni? :P

Puss på er iaf. <3
/Mamma E.

Kommentarer
Gun-Briit Strömberg

Hej Erica,jag tycker din blogg är jättebra.Jättefina kort på söta Neo,fortsätt med den.

2009-08-22 10:56:56
Anonym

din blogg är grym, det bästa är att du är så rak på sak :) det uppskattas! du & din lilla familj är skit söt (:

2009-08-22 16:35:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0