Kräftskiva ikväll

Ikväll blir det kräftskiva hemma hos min kusin. Vill bara säga att det ska bli så jävlar skönt att få träffa dom ikväll och jag har massor att berätta för dom, ibland är det bara så skönt att få prata av sig när man är lite ledsen.. och då är det kusinerna som har en hjälpande hand! Eftersom dom var 2 av 3 vänner jag hade under min graviditet och som hälsade på mig på BB så är det dom jag går till när jag behöver prata. Dom är dom som alltid lyssnar, och ja kommer alltid att lyssna på dom med, den saken är säker vill ja lova!
För övrigt så ska det bli jätte mysigt, Neo ska ha på sig sina kläder som han fick av sin pappa, jätte söta är dom verkligen, hihi. :)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Neo vaknade vid halv 8 tiden imorse och då gjorde pappa simon en flaska välling till honom, sedan somnade han om och jag och Neo vaknde halv 10, då satt simon och spelade Wii, hehe :) Sen gjorde jag Neo iordning, smörjde han osv.. så gick jag och bebis till affären och köpte frallor så käkade hela stora familjen när vi kom hem, gottgott! :)
Nu ska ja kila. Tar bilder ikväll med i guess. Pusssss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0