Godmorgon iaf :D

Hej kära läsare.
Vi ska snart iväg, my boyfriend ska fixa en sak, så jag ska hänga med honom, tar en liten stund.
Så min bror & mamma ska ha Neo under tiden, men dom är i samma hus, så dom ska passa han liten stund.

Sedan efter det, hoppas jag att Erika & Jimmy och barnen kommer till sjön, så det inte blir missförstånd om tiden.
Vi kommer att vara vid sjön kl 2, jag tar mammas mobil med, så uppdaterar vi där igenom, eller?
Eftersom jag inte kan sitta vid datan nu under förmiddagen & middan..

Vi ska iaf fiska och fika tillsammans, längesedan.. kan man säga!
Jag saknar er juu.. allihopa! det var såå längesen!
Vi får ta igen allt nu :D haha

Vad gör ni läsare idag?

Jag sitter och dricker en god kopp  te, mango, grädde, karamell - skit gott!
Vaknade imorse av att Neo var lite ledsen, la över han i vår säng eftersom han är förkyld just nu, han somnade om jämte mamma & pappa, mysigt! Sedan vaknade jag kl 9 av att varken Simon eller Neo ligger i sängen, jag vaknar ju alltid när Neo vaknar ju, PANIIIK vart är min lillkille? konstigt att jag inte vaknade? Simon tog ner honom så jag fick sova eftersom jag inte mått så bra på sista dagarna, varit ganska mycket ledsen och haft ont i magen, pga att jag stressar. Snäll pojkvän jag har <3 Men sovmorgonen får han inte igen, för jag har gett han så många sovmorgnar så det tar lång tid för han att komma ikapp.. haha :) Mamma köpte frallor imorse, mumms* :D Tack mor!

( Vill bara få en sak sakt, jag förlåter aldrig någon som sagt något elakt till mig, eller min son eller pojkvän! Finns ingen anledning för mig att förlåta någon som jag inte tycker om! )

Ha en bra dag folket <3
/ Mamma Erica, En Stolt Mamma Erica!


Neo växer som bara deeeen :D


Mitt goda Thé :D



Kommentarer
Emma

jag? :(

2009-08-17 10:36:01
URL: http://litenloppa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0