Fixat lite med bloggen

Som ni säkert ser så har jag fixat lite med bloggen, ni ser det mesta i menyn :) och sedan färgen på bakgrunden, jag är inte helt nöjd med bloggen, så ska fixa massor till! Men det får jag klura ut en annan gång, för nu är Neo vaken så nu ska jag gå till honom, Simon kör han lite i vagnen just nu och myser. Neo fick potatispuré idag, hemgjort - såklart! och efter det fick han banan/päron puré, gottgott!

Frågor till er mammor:

Fråga 1.
Gör ni hemgjord mat eller köpt till era barn?
- Jag föredrar hemmagjord, det är det bästa för barnen!
Gröt & Välling köper man ju förståss, det är inte så lätt att göra själv tror jag!

Fråga 2.
Köper ni ekologisk mat i butiken eller inte?
- Jag vill självklart köpa ekologiskt men gör inte det, för jag tycker det är för dyrt, tyvärr!




( Bild från google.se )

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Nu kommer snart grannarna in en runda innan vi ska ut och sätta oss med dom andra grannarna! Ska bli mycket trevligt. Jag längtar tills fredag så himla mycket, men ni får inte veta varför ännu, kommer att stå i PappaSimons blogg nästa vecka varför vi längtar såå mycket. Nu ska jag kila igen. pussen&kramen / MammaaaaE.

Kommentarer
Anonym

Tycker du att det är fel att välja kejsarsnitt när man kan föda vanligt?

2009-08-23 02:37:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0