Babycafé & Shopping

Imorse vaknade vi vid 8-tiden, Neo sov fortfarande då men vaknade när Simon bar ner honom, vi gjorde oss iordning, Neo fick en flska välling, sedan körde min mamma ner oss till Babycafét som dom pratat om, tidningen var där och fotade oss med, haha. Det var en trevlig fika stund och där var en annan liten flicka som var en månad äldre än Neo bara, så dom tittade lite roligt på varandra, haha sött ju :)

Sen åkte vi och shoppade, det blev:

jeans-leggings (Gina..)
två st tröjor (Gina..)
sjal (Cubus)
3par trosor (Cubus)
1 BH (Cubus)

kläder till Neo som Simon köpte :)
massa med mat till neo & lite till oss själva
tidningen mama
bad olja
blöjor
Bok att klistra foton i

Hemlisen avslöjas i Pappa Simons blogg imorgon!

( Foto på mig sedan jag var liten, har letat fram några st så ska fixa det ikväll när lillprinsen sover)


Och svar på en fråga från anonym
Anonym:
Neo verkar bli rödhårig

Svar:
Njääe, alla säger att det kommer ljusare hår under nu, så han blir nog ljus hårig som både jag och hans pappa var när vi blev några år, jag var rödhårig när jag var liten men det ser inte ut som att Neo blir det :) men vem vet? Du är den ända som gissat på det, så ne ja tror du har fel där :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0