Anonym

Anonym:
Sätt inte lås :) Bry dig inte om idioterna. Men alltså, om du nu inte bryr dig, varför ens lägga upp skiten och skriva om det? Då visar du dom som håller på att du bryr dig lite i alla fall.. Så, lägg inte upp det, då får dom som dom vill ..

Svar:
Det du skriver har du till viss del rätt i, men det där med att jag bryr mig lite eller tar åt mig pga att jag lägger upp det på bloggen det är så att jag gör det för att visa dom att jag inte bryr mig. säger dom "det är tråkigt när du bara lägger upp saker om din bebis" självklart så gör jag det då, för jag är en sån människa som ofta gör tvärtemot, och bara skrattar åt vad folk säger till mej när det gäller att trycker ner mig. men jag förstår vad du menar och ja du har rätt i att dom tycker det är roligare då! men ibland vill jag bara visa mina läsare vilka elaka människor det finns som läser denna blogg, ush! men ja, tack för komentaren :)

P.S
Jag kunde ju inte svara till dig för du skrev ingen adress, därför svarade jag här, hoppas det var okej! :)

Kommentarer
Emma

tycker inte att du ska ta åt dig av skiten erica:) du vet bäst själv, både vad som är bäst för dig och din familj:) stå på dig!

2009-08-09 15:34:06
URL: http://onlyemmaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0