Weekend

Yesss, nu är det äntligen helg och alla är lediga, skönt! Idag så är älskling hemma, han sitter och myser med bebis framför tv:n och har precis gjort pannkakor till oss, yamiii* hehe. Aooomen, Neo åt sista målet för igår klockan 21.00 och vaknade inte förränns 02.30 imorse så vi har sovit gott alla 3 i lilla familjen :) göttans. Men när han hade ätit då 02.30 så låg han klarvaken och skrattade, så vi tog över han till vår säng och busa lite med honom, sedan nattade vi honom i hans spjälsäng igen efter en stund. Vi har vant honom att sova i sin egen spjälsäng för ett tag sedan, och han är jätte duktig, så vi köpte en sån som sitter över spjälsängen, med massa lampor, musik och grejer som snurrar, då somnar han gotttt! :D Men spjälsängen står såklart intill min sida av sängen så jag ser honom hela tiden, vill ha koll på honom heeela tiden såklart! Annars idag så är mamma och pappa iväg på en liten utflykt och kommer hem ikväll, bror är i skolan och vi kanske ska med han ner sedan till stan för han ska klippa sig :) Och Evelina kommer hit en runda efter hon varit i skolan, mammas kompis barn :) Så vi ska baka lite gott och mysa med bebis såklart! Ahja, nu ska jag gå och umgås med mina fina pojkar <3




Lillen verkligen ÄLSKAR att åka bil :)





Jag älskar er allra mest mina pojkar <3

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0