lillprinsen sover

Min lilla prins ligger och sover så sött i sin vagn jämte mig här, har precis hjälpt mamma med maten och lite så. S och lillebror är ute och meckar med den jäfla mopeden ;p haha. Så jag tog en liten stund här vid bloggen nu när lillen sover. Tror han vaknar snart och vill ha lite mat, för det har gått ett tag sedan han åt nu, men det är iofs bra för hans mage, eftersom han åt lite för ofta innan så han fick magknip, så vi försöker dra ut på tiden lite så magen ska få vila lite, och det har vår gosse mått mycket bättre av, och då blir mamma och pappa glada :D Har även varit på efterkontroll, för att se om allt står rätt till där nere efter förlossning, och yes det var läkt allting och ingen fara! Livmodertappen visade sig osv så det kändes skönt att äntligen varit där. Ush för gyn-undersökningar. S fick hålla mig i handen vill jag lova, hahaha :p Tur man har en pojkvän som ställer upp (<3)

Vi var på Ullared i fredags - jag, S, mamma, lillebror och prinsen.
Gick finfint, vår lille gosse sov så gott i vagnen och när han vaknade så bar vi på han och det var ju massa folk att titta på, tyckte han var jätte spännande ;D hihi. Nej nu kom det ngra kompisar till oss. ha de bra / puss E !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0