Grillat ikväll

Jahaaa, nu sitter jag här och älskling bär runt på Neo som är lite grinig nu framåt kvällskvisten ;D hehe. Han börjar nog bli smått hungrig så jag ska fixa flskan till honom strax. Ikväll så ska Simon grilla och jag fixa potatisen, mamma är och handlar allt och resten av familjen är på fotbollsträning :p Yes. Nu var det ett tag sedan man träffa Erika och familjen, hoppas ni mår bra och att vi kan ses snart, så spännd på att få se lille Milton med ju, han tittar väl snart ut skulle jag hoppas :D Önskar dom all lycka till <3 Åter till matlagningen, det blir potatis i ugnen och revben (stava't?) med honungsmarinad och kanske vitlökssås. Nu ska jag kila. Ha de götttans i det fina vårvädret. Pussen / E och Neo <3


Neo på första Ultraljudet i vecka 11+4 då var han 47mm lång.
Vi har älskat dig från första sekund baby <3

Kommentarer
Erika - Miliams mamma (snart 2barns mamma)

Sv: Nej jag föll rätt bra, men mina knän fick nog rätt så ont ;) Haha. Stackars Miliam med,han blev helt vettskrämd :P.



Ja nu va det ett tagsen vi sågs. Men kommer ni på Lördag och "firar" mig inför min födelsedag? ;P

2009-04-21 17:04:10
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Erika - Miliams mamma (snart 2barns mamma)

Sv: Jaa trött är bara förnamnet på vad jag är på graviditeten nu :P Man måste inte älska att vara gravid, huvudsaken är ju att man älskar det kroppen innehåller. :)



Är så nervös inför imorgon.. Hoppas att dom lyckas vända på honom. Fast på ett sätt så hoppas jag inte, för det känns nog säkrast med ett snitt :P

2009-04-22 19:26:26
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0