anonym

anonym:
va är det för mening med att lägga ut grejer på internet som är tillgängligt för vem som helst om man ska ha lösen på det? då är det väl bättre att låta bli att lägga ut något överhuvudtaget.....


- för att jag har vänner som läser & unga mammor som är super underbara som jag har bra kontakt med! dom får gärna läsa, men vad ska ni andra läsa för? finns ingen mening med det, så i med att du sa detta så kanske jag borde sätta lås ändå? jag har denna blogg för att skriva för mig själv och dom som vill läsa, men om det är så du resonerar så visst, jag ska sätta lösen!

btw: komentera inte mig om du är så feg och inte vågar säga vad du heter, varför komenterar man då över huvudtaget? du skriver massa till mig, men skriv för fan då ditt namn, är det någon som är feg, så är det du!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0