Älskade Son

Vilken glädje det är
att få gratulera
till att ni om en tid
kommer att bli flera.

Av allt fantastiskt
vi människor gör
finns inget så stort
som det ni står inför.

Ett barn tar nu form
sekund för sekund...
Men allt man kan se
är en mage bli rund.

Och när barnet är redo
att sen komma ut
är all längtan och väntan
äntligen slut.


DU ÄR HÄR OCH DU ÄR REDAN 2 MÅNADER, MEN MAMMA VAKNAR FORTARANDE OCH TÄNKER: "ÅH, HAN ÄR HOS OSS!" EFTER 2 HELA MÅNADER ÄR MAMMA FORTFARANDE I CHOCKAD ATT TIDEN GÅTT SÅ FORT, VÅR POJKE ÄR HOS OSS <3!

Kommentarer
Erika - Miliams mamma (snart 2 barns mamma)

Sv: ja det är ju lika fantastiskt på vilket sätt man än får barnen :)

Det är redan en som hunnit kommenterar lite om det ^^



"Jag kan ju inte hålla me dom som säger att de är underbart att föda vaginalt precis men visst när man väl är där så går de ju bra.. men varför är du rädd för de?"



Ändå så skrev jag att det inte spelade någon roll att folk skrev just det denna tjej skrev, för jag skulle ändå inte ändra min vilja x) Haha, folk förstår inte alltid så bra ;)

2009-04-24 19:07:54
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0