snö och julklappar

igårkväll när jag gick och la mig för att ringa älskling så ser jag plötsligt hur det börjar ösa ner snö
åh,, så mysigt! imorse när jag vaknade så hade det lagt sig lite på gatorna, massa med mys tycker jag,
just nu inför julen oxå :D hihi. julen är verkligen bland det mysigaste på året, enligt mig iaf!
sedan idag så ringde jag farmor och hon frågade såklart hur det är med min bebis i magen
kul att tjata lite i telefonen med henne, var ett tag sedan nu tycker jag
sedan pratade vi lite julklappar också, men jag har fortfarande lite tänketid
lite svårt att bestämma mig, hehe :p

på tal om julklappar, så har älskling köpt julklappar till mig och jag är så himla nyfiken :o
åh,, jag vill veta vad han köpt men nej det säger han inte:/ haha nej jag vill ju såklart inte veta innan jul ,)
imorgon ska jag och mamma och min broder köpa till honom med, får se vad vi hittar
kan ju inte skriva här vad vi ska köpa eftersom han kanske läser detta,, inte vet jag:p
han ska ju komma till oss dagen innan julafton för då har vi familjemys här hemma som alltid dagen innan julafton
då äter vi julmiddag, sätter fram allt julgodis som vi bakat själva och sedan blir det gröt m.m
också kollar vi på någon rolig familjefilm tillsammans, ur mysigt :D så älskling ska vara med!
sedan åker han hem på kvällen,, för han ska ju fira med sin familj på julafton på dagen
MEN sedan kommer han till oss på kvällen igen :D då ska vi fira hemma hos mormor och morfar
så nu sitter la mamma och pappa och funderar på vad dom ska ge min älskling i julklapp,, haha :)
jag kom med ett förslag till min bror vad han kan ge honom och de tyckte han lät bra så nu vet han iaf vad han ska ge.
jag har gett lite olika förslag till mamma och pappa men dom luras la lite med mig, så jag får väl se på julafton vad han får xD jag är så nyfiken på julklappar så dom tycker det är lite små rolig att göra mig sur :p haha.
har en hel lista över saker jag måste inhandla till alla mina nära och kära :)
men det är ju trotts allt bara den 4:e december hittills, så har ju ett tag på mig ,) haha

tänk att det är ju inte så lång tid kvar till julafton...
bara 20 dagar :o åh,, längtar ju som in i bomben!
nej nu ska jag kila,, tycker jag skrivit ganska mycket just nu :)

puss på vår fina bebis i magen :*

Graviditets vecka: 29

Kommentarer
Erika - miliams mamma

sv: braaa :D vilken tid då? :D

2008-12-04 13:22:06
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Erika - miliams mamma

sv: du ska bara veta vilken lättnad det var!! hihi är så glad :D <3333

2008-12-05 10:35:33
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Erika - miliams mamma

sv: ja, på sätt o vis ;)

2008-12-09 17:21:08
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Mikaela - ung blivande mamma

lägg till mig på msn, [email protected]

2008-12-10 11:47:28
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0