Skvaller i "byn"

I denna lilla "by" där jag då bor, finns miljarder med skvallerkärringar, och massa ungdomar som skvallrar hit och dit om allt och inget. Och idag var vi hemma hos mammas kompis Susanne, jag frågade då henne vem hon fått reda på att jag är gravid av, och då var det en gammal kompis till mig som jag tycker väldigt illa om som persom pga vissa bråk, men iaf, så har hon gått och skvallrat till mammas kompis att jag är gravid. Vilket gör mig högst irriterad, samtidigt som jag bara flabbar åt det, för att hon har verkligen inget annat liv än att prata massa den människan, nej... jag är stolt, för jag är inte sådan som person! Har man inget bättre för sig än att skvallra rundor så kanske man ska ta och tänka om, ;) haha. Sedan är det inte så att jag inte påstår att folk inte skvallrar, för självklart, men just hon kunde hålla mun tycker jag, eftersom hon själv sagt till mig att vi inte har med varandra att göra, då kan ju hon låta oss vara. Ush för henne rent ut sagt :) Det finns saker jag kan skvallra om henne med, men då skulle hon skämts något grymt, och jag är inte en sådan hemska människa som hon är, så jag håller det inom mig! Jag är iaf normal till skillnad från henne.

När mina tankar blir till ord!

Kommentarer
lisa

hej :) vilken underbar blogg. Superkul att följa :)

Jag har bara två frågor.

När och vad var de som gjorde att du valde att behålla ditt barn ?

Och hur gammal va du när du fick ditt barn?

Jättekul att sitta och läsa din blogg , och kolla på bilderna :) tack för en underbar blogg! :D

Lycka till i framtiden med pojkvännen,barnet och allt annat :)

2009-01-02 19:58:32
lisa

Oj , skrev fel. På frågan om hur gammal du VA . Jag undrar hur gammal du ÄR när du får ditt barn, hoppas de ursäktas,och hoppas på ett bra 2009!!

//Lisa

2009-01-02 20:11:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0