Nyårsafton



GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS :D


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Jaha, detta är då den sista dagen på år 2008 !
Och det nya året ska vi fira in med Erika och hennes familj.
Äta god mat och bara ha det trevligt kan jag tänka mig :D


Mitt 2008 har varit blandat med mycket känslor både bra och dåligt
Det allra bästa med mitt 2008 är att jag blev gravid detta år ( <3 )
Och det finns väl inget speciellt "allra värsta" , nej tror inte det.
Man har fått reda på vad som är vänner och inte vänner
Det är mycket som hänt, men nu börjar det på ett nytt år
Och jag hoppas detta år blir bra, för mitt första barn väntas komma inom detta nya år
Mamma och Pappa längtar något enormt efter att få hålla om dig bebis.
Du är det allra bästa med 2008 och jag lovar, att du kommer vara det allra bästa med 2009
Så låt oss hålla tummen för att vårt nya 2009 blir ett kanon år.

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA MINA VÄNNER & ALLA SOM JAG KÄNNER <3
OCH TILL ALLA ANDRA OCKSÅ, SÅKLART ! :)

Graviditets vecka: 33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0