Lista

Jag har tråkigt, som ni märker... hehe


HUR


Svarar du i telefonen: Ah, det är Erica el. hallå, beror på vem som ringer
Gör du när du är kär i fel person: Vet inte, jag är kär i rätt person så har inte dom problemen
Tycker du om gul-bil-leken: Tramms från topp till tå
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 0 kr. Men på kortet har jag
Mycket är klockan: 12,40
Många kontakter har du på msn: No idéa, är inte inne ofta alls
Spenderar du en regnig dag bäst: Med familjen + mysa med bebis-magen
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Inget som du har med att göra iaf
Pratar du med på msn just nu? Ingen, är inte inne så ofta sa jag ju
Ringde dig senast? Hm, jag vet inte
Pussade dig senast? S, min älskling <3
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
Saknar du mest just nu? Min älskling såklart
Ska du träffa imorgon? Hm.. familjen, som jag gör nu med
Sov du med senast? My boyfriend, ofc !
Vem fick du senast sms av? My brother :)


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Jaomen
Gråtit en hel natt: Ne, har hunnit gråta mig till sömns då tror jag
Druckit så du spytt: Nep
Åkt vattenskidor: Nej nej
Åkt rullstol: Nej
Gjort en bakåtkullerbytta: Tror de, när jag var mindre
Köpt lösgodis för över 50 kr: Haha, ja lätt
Haft träningsvärk: Många gånger
Önskat att du var det andra könet: Nej aldrig ! Bara en tanke när jag haft som mest mensverk, men aldrig att jag vill vara kille :) Har ju min underbara älskling så <3

Graviditets vecka: 32


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0