Kvällsmys

Oooh, nu är jag riktigt godis-sugen :o så älskling och lillebror stack ner till "stan" och köper nu godis, mumma* i massor :p haha. Nu har vi fått upp våra tomtar och mamma och pappa köpte granen innan idag så den är klädd, mycket vacker är den :) hihi. Pappa stack ner och hämtade kina-mat innan, såå gott det var! Har inte ätit det på jätte jätte länge, eftersom jag kräkts så mycket, men nuså, känns det riktigt bra att få behålla det :D Nehe, orkar inte skriva så mycket just nu, ska gå och kolla tv med mamma och pappa tills älsk och brooo'e kommer hem och ger mig allt godis ;) allt och allt, men ändå... haha, önsketänkande kanske? skoja bara. Ni får ha de bra allesammans / E och världens vackraste bebis i magen <3


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Undrar ibland, ser att det är några stycken som läser min blogg, undrar vilka nu är?
Tror inte att vissa av dom vågar säga, eftersom det säkert är några som jag har något "emot" om man säger så.
Varför komenterar ni annars bara med första bokstaven i ert namn eller anonymt?
Kommer sätta lås på denna om ni inte slutar att läsa min blogg, eller komentera med ert NAMN!
Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att stå för vad man tycker, vem man är osv?
SHIT !


Graviditets vecka: 31


Kommentarer
Marlie - 93a mamman

svar: Jag mådde illa ibland, men hade inga större problem med det, förutom när jag åkte bil. Har alltid varit åksjuk, men började kräkas sedan jag blev gravid, om jag åker långa sträckor. Så sedan dess går jag aldrig någonstans utan åksjuketablatterna! Haha. Men det är väldigt olika för alla.

2008-12-19 21:43:44
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/
Erika - mamma till miliam

sv: jajemen, och gott var det ;D HAHAH! ;P.

HAha inte en aning om vad vi ska laga :P merja är inte hemma, så det bli FF . haha skämta!, det kan omöjligt vara FF för jag och jimmy är ju där, och vi är ju föräldrar xD

nää men, merja är inte hemma, och vi får ta vad vi vill o laga :D

2008-12-20 10:01:18
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
erika - mamma till miliam

sv: haha ;D



jag vet inte om han går neråt i vikten nu, eftersom han bara gått upp 125 gram på en månad så är jag rädd för att han är påväg ner i vikt.. så nojig är jag, så jag vill vara p den säkra sidan o ge han så mycket mat som möjligt xD.



Vi är hemma hos merja nu, så ni kan komma när ni vill ^^ det blir potatisklyftor och potatis kroketter att äa. och kebab köt om ni äter det? :P haha vi fick se vad hon hade i frysen ^^

2008-12-20 15:59:45
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Jojs

jag läser :D men det vet du nog redan , haha ! :D



slå dom som ger dumma kommentarer hårt, tihi :D

2008-12-20 19:03:55
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/
Sandra

Jag läser din blogg :D

2008-12-20 21:25:22
URL: http://sandraelfberg.blogg.se/
Sandra

Ja jag läser många mamma-bloggar :P

Jag älskar barn och längtar själv efter en bebis!

Men så länge får jag nöja mig med att läsa om andras lycka med bebisar ;)

2008-12-22 20:26:50
URL: http://sandraelfberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0