Film

Varit inne på Siba idag med min telefon,, som krånglar så jag blir tokig men skitsamma, snart jul och jag har bebis i magen så orkar inte bry mig ett skvatt om massa mobiler och sånt, har pappas gammel gammel gamla telefon :) haha, den funkar inte att ringa och skicka sms på ( xD ) jaja. Sedan nu har jag suttit och kollat på film - 'Brudens far 2' tror jag bestämt att den hette. Medans min lillebror och pojkvän har spelat CS... nördar! :p hhaa. Börjar bli riktigt hungrig nu, ska fråga mamma vad vi ska hitta på för kvällsmat, men just nu står hon i köket och slår in julklappar och då får man dra sig undan, haha hon gillar inte att jag går där och tjuvkollar ;) nej, inte nu, men när jag var yngre. Nu vet jag ju vad jag ska få ( nästan iaf ) så.. ah, nej om jag ska ta och gå nu. Puss på folket / E och Fina Bebis i magen <3


Jag älskar oss ♥

Graviditets vecka: 32

Kommentarer
Marlie - 93a mamman

Visa nå magbilder! :) Är alltid så nyfiken på att se andras gravid-magar... ^_^

2008-12-28 17:45:35
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0