ä l s k a r

Mamma älskar dig lilla hjärtat .



Sitter ibland och känner hur en liten fot trycker inifrån, och det är så mysigt
Tänker, snart får jag pussa din kind...
Undrar så mycket om du är flicka eller pojke, fast att jag redan nästan vet
Men ett ultraljud kan inte veta säkert, så jag vågar inte tro på något kön...
Det spelar ingen roll älskade, om du är en pojke eller flicka
För mitt hjärta slår som starkast för dig.
Inga ord i världen kan beskriva denna känsla
Jag bara älskar dig rent ut sagt, och dom orden är dom tre vackraste på jorden!
Du är mitt barn, mitt lilla barn som finns i min kropp
Tillsammans är vi en.
Mamma älskar dig lilla hjärtat .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Graviditets vecka: 33

Kommentarer
emma

kan förstå det, jag längtar verkligen till jag själv är gravid:)

2008-12-30 21:28:45
URL: http://iknowican.blogg.se/
linn

fint skrivet :)

2008-12-31 12:18:44
URL: http://linnzie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0